Col·legi Oficial de Metges de Lleida

Estigueu al dia de les darreres notícies

Notícies

Assegurança obligatòria per a patinets, vehicles personals lleugers (VPL) i vehicles industrials a partir del 2 de gener

22/12/2025
Categoria:

En els darrers anys, la mobilitat urbana ha experimentat una gran transformació. Els patinets i les bicicletes elèctriques han guanyat protagonisme, convertint-se en una alternativa ràpida, econòmica i sostenible als vehicles tradicionals. No obstant això, també han plantejat nous reptes en matèria de seguretat i responsabilitat civil.

Davant d’aquesta realitat, la Llei 5/2025 estableix una sèrie de canvis, a partir del 2 de gener de 2026, per augmentar la seguretat viària i garantir la protecció de les víctimes. Consulti a quins vehicles afecta, a què obliga i com contractar una assegurança adequada.

Més informació

crossmenu