Valoració i suport assistencial telefònic a l’usuari.
Anamnesi estructurada.
Consell sanitari i suport mèdic durant la trucada o fins arribada de recurs assistencial presencial
Donar la resposta adequada
Assignació del recurs més òptim segons valoració sanitària i prioritat de l’emergència.
Traspàs de la informació obtinguda al recurs ( mitjançant les eines tecnològiques disponibles a CECOS)
Vetllar per la seguretat dels equips assistencials en els incidents, informant de les situacions de risc afegit detectades en la valoració telefònica
Suport i recolzament a altres posicions de la sala
Generals
Vetllar pel compliment dels procediments, instruccions i protocols de SEM
Garantir el contínuum assistencial i operatiu en el canvi de torn.
Conèixer les peculiaritats dels territoris gestionats
Docència
Docència i tutorització de professionals assistencials (personal de nova incorporació i alumnes de Grau o formació postgraduada)
Requisits necessaris
Titulació corresponent de Grau o Llicenciatura en Medicina.
Especialitat MIR (Medicina de Família, Medicina Interna, Anestèsia i Reanimació, Cures Intensives), valorable altres activitats específiques clíniques, o 2 anys d’experiència en atenció d’urgències/emergències/malalt crític a nivell hospitalari (UCI/UCC/REA/ urgències o similars) o prehospitalari de SVA en serveis d’emergències extra hospitalàries reconeguts (xarxa pública de Salut)
Requisits valorables
Formació específica en medicina extra-hospitalària i atenció al malalt mèdic/ traumàtic crític
Coneixement dels protocols i guies d’actuació pròpies del SEM i CatSalut.
Tenir els coneixements i habilitats dirigides a resoldre situacions clíniques amb risc vital i patologies temps-depenent.
Què t'oferim al SEM?
Un entorn de treball diferent i únic respecte al que estàs habituat.
Treball en equips multidisciplinaris i treball en xarxa amb sales de coordinació, unitats assistencials mòbils i amb la pròpia xarxa sanitària.
Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
Activitats no assistencials relacionades amb la urgència i emergència: formació, investigació, docència, participacions externes en nom del SEM...
Competències personals
Per dur a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents COMPETÈNCIES PERSONALS:
Compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, lideratge, presa de decisions, cooperació i treball en equip, adaptació al canvi i flexibilitat, comunicació i empatia.
El procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d'anar identificant als candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
Realització de proves i simulacions grupals
Es convocarà els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc. És una metodologia que facilita una exploració objectiva del potencial dels aspirants a ocupar un determinat lloc.
Entrevista per competències
Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l'avaluat/ada en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan casualment relacionats amb un acompliment excel·lent.
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat.
Decisió
El/les observador/es i avaluador/es posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el/la candidat/a que més s'ajusta al rol que l'empresa està buscant i que millor s'adequa a la realitat de l'organització.
Inscripció
Fes-nos arribar el teu CV actualitzat a: selecciosem@gencat.cat, indicant la referència MG_CECOS a l'assumpte de l'e-mail.