ABS La Seu d’Urgell (Lleida)
Necessitem incorporar metges/ses de Família al nostre Cap semi rural de la Seu d’Urgell.
Es tracta d´un equip amb bons estàndards de qualitat, innovador en noves competències com ecografia clínica i dermatoscòpia que ofereix la possibilitat de formar als nou metges/ses que s´incorporin en aquestes tècniques així com telemedicina.
Contacte ràpid amb Especialistes i metges d’Urgències de La Fundació Sant Hospital, compartim el mateix edifici.
Requisits:
-Llicenciatura en Medicina i Cirurgia.
-Especialitat en Medicina familiar i comunitària , via MIR.
– Ambdós títols expedits per una universitat espanyola o en el seu defecte, degudament homologats pel Ministeri competent.
– Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM (*).
Es valorarà:
– Experiència acreditada en consulta i urgències en Atenció Primària de Salut.
– Coneixements d’ informàtica i de programes assistencials (eCAP,…).
– Carnet de conduir.
-Persona resolutiva, que compti amb aptitud d’iniciativa, empatia, que sigui polivalent, amb bona capacitat de comunicació i habituada a treballar en equip.
S’ofereix:
– Contracte interinitat indefinida amb horari lliscant a jornada completa amb atenció continuada ( localitzada), incorporació immediata.