Lloc vacant adscrit al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Jornada sencera o parcial a convenir- Horari flexible.
Funcions:
Funcions en relació amb les persones usuàries, la seva família o persona de referència
• Conèixer l’estat de salut de la persona i els seus nivells de dependència en el moment de l’ingrés.
• Fer l’avaluació integral de la persona usuària a l’ingrés i emplenar la història clínica.
• Definir els objectius d’atenció mèdica periòdicament i determinar els nivells d’atenció.
• Aplicar els programes de prevenció i promoció de la salut, en col·laboració amb altres professionals de l’equip interdisciplinari.
• Prescriure els tractaments específics i indicar les mesures a adoptar segons les necessitats.
• Fer el seguiment periòdic de les persones usuàries segons les necessitats assistencials individuals i actualitzar l’expedient assistencial.
• Donar informació de l’estat de salut a la persona usuària, al familiar o persona de referència, demanant la seva col·laboració en el procés d’atenció.
• Vetllar per les normes de confidencialitat de les persones ateses i el respecte al dret a la intimitat.
• Derivar la persona atesa al recurs assistencial pertinent i establir la coordinació necessària per tal de mantenir la continuïtat assistencial.
• Elaborar els informes mèdics que li siguin requerits amb relació a l’estat de salut.
• Qualsevol altra tasca relacionada amb la seva activitat que li sigui encomanada pels seus superiors
Funcions en relació amb l’equip interdisciplinari
• Participar en les sessions destinades a l’elaboració i el seguiment del PIAI i fixar, coordinadament amb la resta de l’equip.
• Assessorar el personal assistencial per la millora de la qualitat de l’atenció prestada.
• Participar, conjuntament amb la resta de professionals del programa general d’activitats del centre.
• Participar en l’elaboració de la memòria anual d’activitats del centre.
• Participar activament, amb els altres membres de l’equip, en els plans de millora del centre.
Funcions en relació amb l’organització del centre
• Elaborar i revisar periòdicament els protocols assistencials de l’àmbit sanitari.
• Informar la direcció del centre i el/la professional responsable higienicosanitària de qualsevol circumstància que pugui comportar risc per a la salut de les persones usuàries o de treballadors.
Enviar CV o consultes a :
rgg_santjosep.benestar@gencat.cat