Junts ens connectem

App COMLL

Ajuda

Preguntes més freqüents

L’app demana permís per enviar notificacions push per què?
Es tracta d’unes alertes que utilitza l’app per mantenir el col·legiat informat en tot moment de l’estat dels seus tràmits, i actualitzat amb la informació sobre el Col·legi que és del seu interès.

He de registrar-me de nou a l’app si ja sóc usuari de la Finestreta Única?
No, la identitat en qualsevol cas és la mateixa. L’usuari i la contrasenya són les mateixes i igual que els tràmits es poden gestionar independentment d’on s’originen

He canviat el número de telèfon, què he de fer?
Si ja disposes d’un usuari i contrasenya dins de l’app, només has accedir a l’apartat de modificació de dades, que hi ha dins de la finestreta, i realitzar l’operació de modificar el número de telèfon.

He desinstal·lat l’aplicació al mòbil, es manté la meva identitat?
Qualsevol dada associada amb la teva identitat quedarà eliminada del dispositiu en el moment en que l’aplicació quedi desinstal·lada.

Per què no és possible mantenir la mateixa identitat en dos dispositius a la vegada?
L’aplicació només permet realitzar operacions 1-1, és a dir, a un usuari en un únic dispositiu al mateix temps. Per això, un cop iniciada la sessió en un dispositiu, passat un període curt de temps es tancarà la sessió oberta en qualsevol dispositiu anterior.

Es mantindrà la meva identitat si actualitzo l’aplicació?
La majoria de les actualitzacions es faran per millorar la funcionalitat de l’aplicació o per afegir-ne una nova. Només caldria iniciar de nou la sessió en cas d’una actualització a gran escala.

No m’arriba l' SMS de confirmació per registrar-me. Per què?
En el procés de registre, el mòbil que indiquem ha de coincidir amb el que tenim registrat al Col·legi. D' altra banda, hi ha la possibilitat que l' SMS no s’acabi rebent, potser perquè no hi ha cobertura, perquè el número de telèfon no és vàlid o perquè hi ha un problema de connexió a Internet. Intenta-ho de nou més tard o consulta amb el Col·legi perquè t’informin.

Què he de fer si no recordo la contrasenya?
Has de tornar a registrar-t'hi, seguint els passos en la pantalla de login com en el primer registre, amb l' opció “Crear un compte” indicant DNI i número de mòbil. Tornaràs a rebre un SMS de confirmació.

Quina és la versió mínima de sistema operatiu en la qual puc instal·lar l’app de COMLleida?
Per poder garantir que l’aplicació arriba al màxim nombre de persones, hem d'intentar mantenir el màxim de versions actives; malgrat tot, cada cert temps queda desaconsellat per Google o per Apple programar per a versions amb certa antiguitat. Actualment el mínim necessari per utilitzar l' aplicació en Android és la versió 5.1, mentre que en IOS és la 10.

crossmenu